Nørre Campus Festival

Den 12. september 2008 afholdes der for andet år i træk en festival med markedsplads, livemusik og fest, arrangeret af de tre fakulteter på Nørre Campus: Det Naturvidenskabelige, Det Sundhedsvidenskabelige og Det Farmaceutiske Fakultet.

Biletter sælges for 75,- i forsalg og for 100,- i døren, og alle studerende og ansatte fra KU er velkomne.

Sidste år deltog 2000 studerende fra hele universitetet på tværs af årgange og fag, og på trods af regnvejr var der et brag af en fest. Bl.a. spillede Magtens Korridorer, og en række af studenterbarerne fra de tre fakulteter solgte drikkevarer til studentervenlige priser.

Har du lyst til at feste med nye studerende, skåle med rusvejledere og tutorer, hilse på ældre studerende og måske endda se hvem der læser på den anden side af gaden? Så er festivalen noget for dig!

Festivallen kan kun afvikles med hjælp fra frivillige hænder , så hvis du kunne tænke dig at give os en hjælpende hånd, mod tilgengæld at komme gratis ind til festivalen, så vil vi meget gerne høre fra dig. Du kan allerede nu melde dig som frivillig - se hvordan du gør ved at klikke på linket i menuen til venstre.

Informationer om bands, billetsalg med mere vil blive lagt ud på denne side løbende.

Vi ses!

Arrangørerne af festivalen