30. maj 2007

• Jeppe Fock
  • Kirsten Larsen
  • Hjalte Sylvest Jacobsen

Alle specialestuderende med tilknytning til Nano-Science Center har fået tildelt prædoc stipendier fra Copenhagen Graduate School for Nanoscience and Nanotechnology. Stipendierne tildeles særligt velkvalificerede specialestuderende, som arbejder med projekter inden for nanoteknologi.

En stor opmuntring

Forskerskoleleder Thomas Bjørnhom ser stipendiet som en hædersbevisning til meget kompetente specialestuderende.
"Udover hædersbevisningen giver det også modtagerne mulighed for at koncentrere sig om deres specialeprojekt og udgå for meget erhvervsarbejde", uddyber Thomas Bjørnholm.

Og som en af modtagerne, Kirsten Larsen siger:
"Jeg ser tildelingen som en støtte og anerkendelse. Det er en stor opmuntring, som jeg vil få gavn af både i mit fortsatte studium og i fremtiden".

Copenhagen Graduate School for Nanoscience and Nanotechnology har fået mulighed for at uddele prædoc-stipendier via en bevilling fra Forsknings- og Innovationsstyrelsen.

Læs mere om Copenhagen Graduate School for Nanoscience and Nanotechnology

Fejring af Præ-docs

Nano-Science Center fejrer de nyudnævnte prædocs ved et arrangement den 22. juni kl.14-16.