6. september 2007

Nyt samarbejde med teknisk gymnasium

Der stod nanoteknologi på skemaet tirsdag den 4. september for elever på Vibenhus teknisk gymnasium. I løbet af dagen blev eleverne præsenteret for den nyeste forskning inden for nanoteknologi under overskrifterne: "Computere og elektronik - hvor småligt kan det blive?" og "Solceller - en bekvem sandhed". Forskere og studerende fra Nano-Science Center holdte oplæg og besvarede i løbet af dagen på spørgsmål om deres studie og forskning.

"Vi er glade for samarbejdet med Vibenhus htx og regner med at gentage arrangementet næste år", siger leder af Nano-Science Center, Thomas Bjørnholm.

Keld West, Nano-Science Center forelæser om "Solceller - en bekvem sandhed."

Eleverne på Vibenhus Htx er samlet i festsalen.

Læs programmet for brobygningsdagen.

Hvis du er interesseret i mere information om brobygningsdagen, kan du kontakte Gitte Frandsen , tlf. 2875 0458.